Thursday, February 17, 2011

BOLA!BOLA!BOLA!

ye bola...
bila aku ingat balik mende ni...memang klakar giler derk..haha.
kisah cinta bola ni bermula petang tadi..kira-kira pukul 6.54(aku agak la...)
dengan gelecek kan yang agak smooth.yeah..budak defend pun menyeran tetapi gagal..maka, dengan lafaz hiyarrrrgh...aku terjah pak cik yg bawak bola tu..
aku nak tgkp bola sebab aku keeper...then secara tak sedar aku terjuruskan ilmu silat cmpur tomoi..dukkk(macam dalam filem bunyi dia)
aku pnya kaki lekat kat peha pak cik tu...memang sikit je nak kena saham dy..haha,aku tak tahan gelak derk..teros aku gelak...
tapi,kesian gak aku tengok pak cik tu..aku tolong la sikit..then kitorang main bola kembali...
pak cik tu dfapat la gol 1 gn tambahan gol 1 dri kawan dy..membuatkan kitorang(geng budak) menang 8-1 lawan geng orang tu..
tamat.
haha memang besh la..
kelakar drerk.,
kisah kedua,aku jadi keeper gak.(mang keeper ni besh la)dapat terbang2..
kisah ini bermula bila defend aku dah tak dapat keja bola yg dibawa oleh orang tua kedekut(si deris)
dia bawak bola and mula dkt gn keeper(iaitu aku)..dengan tak pikir keselamatan,aku terjah..mse tu dy pon rembat skali....
boom..bola kena kaki aku,then melantun kena muka dy,,dan tergolek gn aku skali...kaki aku dy pijak,,sakit sikit la..
tapi,muka dia merah,haha,amek kaw,,,merasa makan bola,,tapi nasib baik bola tu terus naik ats bukit...
berjaya gak aku jadi keper yang kuat membelasah orang..
memang besh la..jadi keeper ley debik orang
p/s:kaw ingat aku striker ke main bola

No comments:

Post a Comment

Followers